- 30 september 2024
- | Bron: PMG
INTEREST BASED LEADS GENERATION
Stel uw producten en diensten rechtstreeks voor aan sterk geïnteresseerde kopers door uw doelgroep samen te stellen op basis van leads gelinkt aan interesses van redactionele en/of branded content. Interest based leads generation is de perfecte oplossing als u als adverteerder een hoge respons en conversie nastreeft.
Een campagne valt of staat met de selectie van de juiste doelgroep. PMG weet perfect wie, waar en wanneer welke content gelezen wordt en biedt zo een unieke tool om uw doelgroep samen te stellen.
Om uw doelgroep samen te stellen kunt u op 2 manieren te werk gaan:
- Selectie leads o.b.v. bestaande contentinteresses
Selecteer leads op basis van interesses die gekoppeld worden aan redactionele content en video's in 35 verschillende PMG vakbladen. Met de PMG interesse-simulator kunt u achterhalen welke interesses hoeveel leads opleveren. U kunt hierbij kiezen uit meer dan 950 interesses om de omvang van uw doelgroep voor leads te evalueren, zowel voor B2B als voor B2C. - Selectie leads o.b.v. eigen branded content
Selecteer leads op basis van uw branded content gepubliceerd in de PMG newsletters, digitale viewers en websites. Lezers van uw branded content zijn geïnteresseerd in uw producten en diensten en zijn dus ook potentiële klanten.